Як записатись на примірку сукні?
Умови оренди прості. Наш салон працює тільки за попереднім записом, оскільки маємо поки що одну примірочну та одного менеджера. Якщо ви прийдете без запису, на жаль, вам не буде де приміряти сукні та менеджер не зможе повноцінно приділити увагу. На примірку можна записатися:- зателефонувавши нам на номер, вказаний на сайті (073)10-11-908
- написавши в Instagram @safo_dress
- написавши у Viber 0731011908
- написавши у Telegram @safo_dress
- залишивши заявку на сайті. На кожній сторінці товару є кнопка "Записатися на примірку".
За скільки потрібно записуватись на примірку?
Мінімум за добу. Якщо день у день записуватись, то якщо будуть вільні віконця на запис. В середньому – за тиждень. На важливі заходи – мінімум за місяць. На випускні бронювання відкриваються за 2-3 місяці.Як підготуватися до примірки?
⚠️ важливо ⚠️- На примірку потрібно приходити без макіяжу та парфумів, з чистим запахом тіла, без кремових автозагарів. Інакше менеджер запропонує вам іншу дату на примірку.
- Якщо ви вже з макіяжем та зачіскою, менеджер видасть спеціальний мішечок на голову, щоб не забруднити сукні.
- Перед приміркою перегляньте варіанти на сайті або у нашому Instagram або просто в інтернеті, фото тих суконь, які вам подобаються. Ці приклади, будь ласка, покажіть менеджеру перед приміркою. Це полегшить нам допомогу у виборі для вас ідеального образу.
Як забронювати сукню?
- Бронювати сукню можна одразу після примірки, або впродовж дня, залишивши 50% від вартості оренди.
- Дистанційно, без примірки, по телефону або через месенджери, вам виставлять рахунок на оплату 50% від вартості оренди.
Коли забирати сукню?
- Для фотосесії у нашій студії – за 20 хвилин до початку, також можна одягнути сукню у нас, щоб бути гарною з першої хвилини фотосесії.
- Для інших фотосесій або заходів – з вечора попереднього дня. Повернення у той же день увечері або наступного дня до 12:00. Якщо затримуєте, то це вже тариф другої доби. (Наприклад, ви можете з вечора понеділка забрати, у вівторок використати. Повернути у вівторок увечері або в середу до 12:00. Тоді це вважатиметься як 1 доба)
- Для інших міст – відправка Новою Поштою.
Як взяти в оренду сукню, якщо ви з іншого міста?
- Обираєте сукню в Instagram або на сайті, бронюєте через Instagram або месенджери.
- Повідомляєте в яке місто відправка, дату та час фотосесії. Менеджер розраховує час доставки і виставляє рахунок на 50% передоплати.
- В день відправки менеджер зв'язується з вами через Viber або Instagram. Перед відправкою робите доплату за оренду і вносите грошову заставу. Застава повертається, якщо сукня повертається вчасно і без пошкоджень.
Процес замовлення через доставку Нової Пошти:
- Спочатку замовник заздалегідь обирає речі, які планує взяти в оренду, через сайт, Instagram або месенджери. Менеджери магазину перевіряють, чи доступні вибрані речі на обрану дату. Якщо так, то допомагають їх забронювати.
- Речі бронюються після внесення 50% передоплати від вартості оренди. Таким чином, вибрані речі фіксуються за замовником і знімаються з доступу для оренди на цей період. Після чого, домовляємось, в яку дату планується відправка речей.
- У день відправлення з вами зв'язується через Viber менеджер, яка буде пакувати та відправляти ваше замовлення на Нову Пошту. У цей момент потрібно уточнити точні дані отримувача, необхідні для відправлення.
- Після уточнення менеджер виставляє вам два рахунки для оплати: перший — на доплату за оренду (залишкові 50%), а другий — на заставу.
♦Зверніть увагу♦: застава повертається на ту саму карту, з якої ви здійснювали оплату оренди. Вона повертається автоматично, щойно кур'єр доставить речі назад у магазин. Після перевірки речей застава буде повернена автоматично. Час зарахування застави на вашу карту залежить від вашого банку і може тривати від кількох хвилин до одного банківського дня. Тому не хвилюйтеся — ви отримаєте повідомлення з позначкою "Повернення товару". Оскільки Safo Dress є офіційною організацією, ми не маємо права приймати платежі на особисті картки. Оплата здійснюється лише на офіційний рахунок. Щоб спростити процес і уникнути введення всіх 14 цифр IBAN, МФО, ЄДРПОУ та призначення платежу, ми використовуємо зручні сервіси, такі як "оплата за посиланням" від нашого банку-партнера.
- Речі потрібно повернути без затримок, у домовлений час та у тому ж стані, як ми вам відправили. Якщо відправляєте із затримкою, чи зіпсовані речі, то із застави утримується вартість другої доби, або штраф за пошкоджені речі.
- Якщо вам речі відправляють у чохлах, мішечках, пакувальних сумках, то після використання треба спакувати і так відправити назад.
- У нас відправка та отримання відбувається курʼєром Нової Пошти в самому магазині. Тому коли відправляєте замовлення назад, це буде адресна доставка. Вас менеджер заздалегідь попередить та дасть зворотні данні.
Застава
Ми є офіційною організацією з зареєстрованим торговим знаком, що дозволяє нам укладати договори. Тому, коли ви берете сукню в оренду, будь ласка, виділіть додаткові 5 хвилин на підписання договору оренди та застави.- Якщо ви берете сукню для фотосесії у нашій студії InLight в робочі години, застава не потрібна. Достатньо ваших контактних даних.
- Якщо ви орендуєте сукню для фотосесії у нашій студії, але зйомка відбуватиметься після закриття магазину, потрібно залишити грошову заставу. Після зйомки сукню потрібно повернути менеджеру фотостудії на ресепшн. Застава буде повернена наступного дня, коли магазин відкриється.
- Якщо ви берете сукню для фотосесії за межами фотостудії або для заходу, застава є обов'язковою. Це може бути будь-який ваш дійсний документ, окрім паспорта (диплом, свідоцтво про народження, про шлюб, водійське посвідчення, закордонний паспорт) або грошова застава.
- Якщо ви берете сукню для відправки в інше місто (через Нову Пошту), застава повинна бути грошовою, а також потрібен скрін вашого паспорта (через додаток Дія або фото).
Перенесення оренди
Ви можете перенести бронь без втрати передоплати один раз, за умови, що це зроблено не пізніше ніж за 48 годин до запланованої дати. Якщо перенесення відбувається пізніше, передоплата анулюється.Що робити, якщо сукня пошкоджена?
Існує два типи пошкоджень. Заводський дефект – це, наприклад, розійшлася блискавка, шов, або перекрутилася чашка. Всі ці пошкодження ми усуваємо за власний рахунок. Якщо ж пошкодження виникло з вини клієнта – наприклад, дірка від каблука, механічне пошкодження, сліди від димових шашок чи іскор від вогнища, фарба – вартість відшкодовує клієнт. Розрахунок проводиться індивідуально. Для фабричних суконь це може бути вартість викупу. Якщо ж це сукня власного виробництва, ми оцінюємо необхідність у матеріалах, звертаємося до ательє, яке виставляє рахунок. Вартість таких робіт може бути значною. Ви можете зменшити витрати, взявши на себе зобов'язання знайти ідентичну тканину, віднести сукню до свого майстра та відновити її без пошкодження виробу. Однак важливо, щоб на момент повернення сукня була у такому ж стані, як і під час видачі на прокат.Чищення суконь
Після кожного прокату, а іноді й після примірки, сукня обов'язково відправляється на професійне очищення. Ми ретельно стежимо за тим, щоб на ній не залишалося слідів макіяжу або запахів парфумів чи поту. Тому після кожного використання сукня проходить відповідну обробку. Ми приділяємо особливу увагу збереженню її бездоганного вигляду та чистоти.ЗАБОРОНЕНО:
- Використовувати димові шашки та проводити фотосесії з використанням фарб (наприклад, на гендер-паті).
- Самостійно підшивати або вкорочувати сукню.
- Самостійно прати сукню.
- Проводити зйомки зі свічками або воском.
- Використовувати кремові автозагари під час примірки та фотосесій.
- Приходити на примірку в поганому настрої.